I'm Waiting You
BlackWhite?



Me

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here. Actually nak kenal kan diri nie.Eh mana satu owner blog nie.Black atau Blue?Haha :p K owner blog yang pakai baju Blue tuu.Nama dia Siti Kamsiah Bt Abu Hashim.


Round-Round



Story About


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Tuesday 25 June 2013 | 06:24 | 0 BlackWhite















Assalammualaikum . Actually dah lama sangat tak update blog nie . Tetiba harini terasa nak new updating :) Before nak cerita nak wish dulu SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN . Hope puasa penuh okay . Insyaallah kalau takde apa-apa halangan ken . Tarikh harini 10.7.2013 . Even dia berjauhan dengan aku sekarang nie aku tak pernah nak lupa dia . Btw selamat berpuasa yea mirul . Semoga awak dekat sana elok-elok dan saya berharap sangat awak berkelakuan baik . Nanti awak boleh bebas dari situ ken :) Insyaallah saya sentiasa berdoa untuk awak . Saya always rindukan awak , sayangkan awak dalam waktu yang sama saya perlukan awak jugak . So i hoped you happy dekat sana and don`t do something yang boleh buat orang lain marah okay :)  Just this speech only . Waalaikummusalam :)